Monday, March 05, 2007

1-0


Treng vel ikkje å kommentere denne med noko anna enn: ÆSJ.

12 comments:

Mari said...

Au....

m

Turid said...

Den har det bedre no. Vi har forresten tatt to til, så no er det 3-0 i kampen mellom mann og mus.

Mari said...

Jeg heier på dere!

m

Turid said...

4-0.

Anonymous said...

Kan jeg få gjette at det er Fredrik som fjerner musa når den er dævv?

Tror dere må bli kvitt alle før jeg kan komme på besøk.

Turid said...

Du kan gjette. Og du har rett, men viss det går i fella når eg er aleine heime, har eg ingen planar om å berre la musa ligge der i kjøkkenbenken til han kjem heim.

Du veit at det er mus i alle hus, Elise...? Også i Kirkeveien 125, det har eg frå sikre kjelder. Tjihi.

Mari said...

Hvordan går det med Lilly om dagen, begynner hun å kvikne til?

m

Turid said...

Ja, ho er heldigvis bra igjen.

Monstermønster said...

Æsj!

Dumpet over bloggen din fra link i Maris blogg. Uventet med bilder av døde mus. Så det er slik dere fyller dagene i Dale?

(Ps; har du oppskrifta til den stilige søttitallslua du har strikket tidligere i bloggen?)

Turid said...

Ja, slik går no dagane... Skal sende deg oppskrifta.

Anja Christell said...

jeg har mus i garasjen

Turid said...

Litt bedre enn å ha det på kjøkkenet.