Friday, November 03, 2006

Tett i potta

Lilly var heime frå barnehagen i går pga. forkjølelse, men ho var akkurat frisk nok til å vere ein ganske krevande propell. Først skulle ho male. Det betyr at ho skal kommandere meg til å male forskjellige ting som er heilt umulig å setje på eit papir. "Mamma male åååå boogie boogie", for eksempel...

Så måtte vi ut og leike. Eg prøvde å utsetje det i det lengste med å sette på film osv., men måtte til slutt til pers. Etter en times herjing gikk vi inn for å ete, og deretter sove formiddagskvil. Etter 20 minutts lading var det full rulle igjen (mot normalt 1 1/2 time). Eg kan ikkje med min beste vilje forstå korleis mor orka å vere heime i 15 år med fem ungar.

Heldigvis er Lilly bra nok til å gå i barnehagen i dag. Eg, derimot, har blitt kjempeforkjøla. Eg som akkurat hadde blitt frisk etter å ha vore forkjøla i ein månad. Er veldig fascinert over at kroppen kan produsere så mykje snørr.

2 comments:

Mari said...

Kan du ikke legge ut bildet du malte av åååå boogie boogie??

m

Turid said...

Prøvde meg på negerdame med lange puppar, slik du foreslo. Det falt IKKJE i smak, for å seie det sånn.