Tuesday, October 31, 2006

Innedag

Eg skulle liksom gå tur kvar dag, men det er ikkje så fristande når det er vått overalt. Lilly og eg tok bilen dei 500 metrane til barnehagen i dag (eg måtte kjøpe brød også, så det var forsåvidt greitt).
Så i dag sit eg i sofaen og strikkar og ser på tv, med fyr på peisen. Huset ser ikkje ut, så eg burde kanskje ha gjort noko med det, men gidd ikkje. Har funne ut at det ikkje er vits i å prøve å ha det ryddig her, vi får heller begynne eit nytt og bedre liv når vi skal flytte. Om ei stund skal eg ta meg ein tur ned i Eid City og sjekke folkelivet der, men eg trur nesten eg må ta ein liten høneblund først...

2 comments:

Mari said...

Skulle gjerne bytta gjøremål med deg i dag kjenner jeg! Men men, jeg skal lage middag til halve tensing og være på jobb til ni, herlig det også!

m

Timo said...

Innevær her også, for å si det sånn!