Thursday, October 26, 2006

Utsikt frå verandaen

Enten har fjellet fått flass, eller så er det snart vinter. Grur meg til å måtte vasse i snø for å finne bilen, som så må gravast fram og skrapast før eg kan sette meg inn, blåfrosen på fingrane. Så tar det minst ti minutt før det er skikkelig varmt, men då er eg allereie framme og må gå ut i kulda. Når eg så skal heimatt, er det samme historia om igjen. Viss det var opp til meg, skulle årstidene veksla mellom vår og haust heile tida, kanskje med ein ikkje alt for varm sommar i ny og ne.

6 comments:

Mari said...

Jeg velger sommer året rundt, uten tvil! Kan nesten garantere at jeg kommer til å bli en Spania-pensjonist når jeg blir gammel! Evt den franske riviera!

m

Turid said...

Du og Carl Ivar.

Mari said...

Jepps! Det blir nydelig!

m

Timo said...

Fy flate! Kun turnuskandidatkone, og allerede med bolig øverst i åsen!! (Eller er det legefru du er?)
Smaker uansett av fugl!

Turid said...

Må ha oversikt over det som skjer, veit du. Og tittelen er Fru Doktor Ottesen. Akkurat som farmor kalla seg Fru distriktsveterinær Skarbø.

Anonymous said...

Det ser så flott ut turid, eg saknar det. Veit at du ikkje vil høyre det, men: HELDIGGRIS!