Wednesday, November 15, 2006

Quizzzzzz

I kveld er det min tur å arrangere quiz på den lokale puben, sidan eg var så glup at eg vann forrige gang. Ei lita smaksprøve:

Eg er liten av vekst, men vart stor på 80-talet på grunn av mykje reising fram og tilbake. Namnet mitt minner om ein figur i ein norsk barnesang, og eg er namnebror med både ei popstjerne og ein stor basketballspelar. Eg har spelt i tv-seriar og filmar frå eg var liten og heilt fram til 2000. Då sette ei rystande diagnose ein stoppar for karrieren. Kven er eg?

Anyone?

5 comments:

Mari said...

Lett! Michael J. Fox!

m

Turid said...

For lett? Husk at målgruppa er en gjeng med nerdete medisinfolk...

Timo said...

Jeg klarte den ikke! Og det ser jeg faktisk på som en styrke.

Turid said...

Det var ikkje alle som klarte den i går. Faktisk var dei fleste spørsmåla mine litt vanskelige for svenskehedningane. Dumme folk, altså.

Timo said...

Svensker er og blir teite! Og viktige å slå i MGP, på ski OG i quiz!