Tuesday, April 01, 2008

Eureka!

Hah! Har funne inspirasjon, heilt uten hjelp av ræude druer!
Kanskje du synes illustrasjonsbildet er dårlig? La meg då få fortelle at det ikkje er den enklaste sak i verda å balansere eit telys på haudet (hadde ikkje lyspære tilgjengelig, men har eit veldig kult elektrisk telys på kontoret. Det gjer samme nytta.), ta bilde og samtidig sjå søt og intelligent ut. Her måtte søt og intelligent vike for lysbalanseringa. Alle som kjenner meg, veit at eg er over gjennomsnittet søt og intelligent uansett. Og ydmyk.

3 comments:

Madeline said...

Haha Turid. Du er veldig flink med det å ha ting på hodet! ;)

Ræude Druer fungerer faktisk, hvis du bare hadde gitt de en sjangse!:p

Mari said...

Nå er jeg spent på hva du har klekket ut!

andreas said...

Eg er meir spent på kvar du fann han. Inspirasjonen altså.