Sunday, April 27, 2008

Dagens loppis-funn

Det er tid for loppemarked, og i dag har eg sveipa innom tre eller fire (kom ut av tellinga). Aller helst vil eg kjøpe alle møblane eg ser og pusse dei opp, men etter å ha pussa opp en bitteliten kommode forrige gong det var loppesesong, veit eg at det er meir jobb enn det ser ut til. Så eg måtte greie meg med småting.
70-talls keramikk er ganske fint viss ein har berre litt, og desse dumme skuleelevane som står og sel har ikkje vet til å ta seg betalt. Tre fine vasar for ein slikk og ingenting.
Denne kunne eg vel strengt tatt klart meg utan:
Men det aller, aller beste kuppet i dag kjem her. Gode, gamle Starlet! Fullt av gripande historier, lesardikt, testar og alt anna som var viktig på begynnelsen av 90-talet.
Det er meir der det kjem frå, eg fekk ei heil eske for 50 kroner. No blir det gøy å gå på do! Dessutan kjem eg aldri til å sleppe opp for ting å blogge om, det spørs faktisk om eg ikkje må ha ei fast Starlet-spalte

7 comments:

Monstermønster said...

Jaaaa! Fast Starletinnslag! *heies taktfast frem*

Mari said...

Cry Baby!!! Johnny Depps store store film...

Anonymous said...

Kjære Nina.

I går ble jeg litt usikker på en gutt i klassen. Han så på meg og lo. Tror du han liker meg?

andreas said...

Eg vil på do hos deg!!!!

Anonymous said...

Dette må jo bare bli bra. Venter på fortsettelsen :-)

-Margrethe

Silje said...

Åh, akkurat det jhonny Depp-starletet har eg tatt vare på! Stas!

Anonymous said...

Starlet, ja! *Mimre, mimre*