Monday, February 12, 2007

Vi flytter

Onsdag flytter vi til Dale, og eg begynner å grue meg litt. Nordfjordeid er egentlig ein ok plass, og vi kjem nok til å lengte litt tilbake. Lilly har alle vennene sine her, og eg har skikkelig dårlig samvittighet for at ho må flytte rundt som ein annan flyttsame.

Vi var i Dale på laurdag med eit lite flyttelass, og det er virkelig ein bitteliten plass. Heile bygda heng igjen på midten av 80-talet, inkludert leiligheta vi skal bu i. Den er faktisk ganske stygg, med linoleumsgolv og slitte veggar. Vi får berre gi oss hen til 80-talet og slenge opp alt vi har av nips og stæsj på veggane. Barnehagen er nærmaste nabo, og det kan vere både fordel og ulempe. Det kan nok hende at Lilly blir litt sippete og vil heim når ho ser meg.

Første dag på jobb og barnehage er fredag. Spennande, begge deler. Mi rolle blir å vere bakande, oppmuntrande og middagslagande husmor.

Heldigvis får vi breiband, og eg vurderer sterkt å kjøpe parabol. Neste post blir nok frå Dale i Sunnfjord :)

8 comments:

Timo said...

Kjøp parabol og få breiband fort!! Blir du utilgjengelig en stund framover? Hva skal du jobbe med og hvor?

Turid said...

Eg har ikkje jobb, meinte første dag for Fredrik. Vi har bestilt montør, så håper å vere på nett til helga.

Anonymous said...

Lykke til Turid! Dere får jo bare stå på! Det blir sikkert bra der også etterhvert. Skal dere bo i Dale helt til dere flytter tilbake til Bærum i august?

Anna

Turid said...

Ja, no er det nok flytting for ei stund.

Timo said...

Flytt nå heller nordover!!

Turid said...

Det er ikkje akkurat valgfritt.

Mari said...

Nå er det ikke lenge igjen til dere kommer tilbake til Bærum og du har en vår, ikke en vinter å glede deg på!

m

Turid said...

Ja, er veldig glad for at vi ikkje skal vere der om vinteren.

Pakker siste rest no, det er litt vemodig.