Friday, December 08, 2006

Lys i tunellen

Har ikkje blitt knalldårlig enda, så det er mulig eg slepp unna billigare enn først antatt. Foreløpig søv eg stort sett heile døgnet. Er våken ein eller to timar, og søv to timar, våken to timar, søv litt osv... Kanskje, viss eg kIarer å holde meg nokonlunde våken fleire timar i strekk, tar vi ein tur til Oslo i slutten av veka. Det er på ingen måte plaster på såret, men då får vi kjøpt eit par julegåver i det minste. Utvalget på Eid er ikkje så stort. Håper på det!

4 comments:

Timo said...

Jeg ønsker meg marsipan. (Sånn bare i tilfelle turen til Oslo kommer istand)

Turid said...

Det er notert.

Turid said...

Null oslotur.

Timo said...

Fortsatt syk? Håper du ikke er sengeliggende og kjempedårlig! Bli bra igjen!!

Her er det juleinnspurt på skola og mye å gjøre, men når det er en feie i horisonten går alt så mye lettere.