Sunday, March 16, 2008

Prinsesse uten smokk

Berre slapp heilt av, eg skal ikkje bli ei sånn som kallar ungane mine prinsesse i staden for det dei eigentleg heiter. Men i dette tilfellet passar det. Lilly har ønska seg så veldig Snehvit/Snow White/Snjovkveit-kostyme, så vi inngikk avtale om at ho skulle få det når ho hadde slutta heilt med smokk. Etter ti dagar med eit belønningssystem Super Nanny ville gått god for, bestemte vi at det var på tide med premie. Her er ho i slottet sitt, og eg kan love at ho føler seg fin!


Til slutt eit glimt frå familiegudsteneste for eit par veker sidan, då eg delte ut fireårsbok til både Lilly og Andrea, ei venninne frå barnehagen. Dei var skikkelig sure.


Tulla!

5 comments:

Mari said...

Fantastisk! Jeg vil også ha en sånn unge!!

Madeline said...

Good Job!
Må virkelig si at Fredrik kledde det håret! Burde gå sånn hver dag ;)

Anonymous said...

Fredrik ser ut som en bitch:)

Monstermønster said...

Er det jobbparykken til Fredrik?

Turid said...

Nei, på jobb er han alltid Fredrik. Han bruker den kun i pausene.