Wednesday, June 06, 2007

En dag uten trening, en dag uten mening


Sideflesket har begynt å ekspandere, så eg har lagt meg til ein ny vane: Etter at eg har levert Lilly i barnehagen går eg skogstur (fjelltur viss ein legg godviljen til) i området bak huset vårt. Dette er eg såpass kry over at eg alltid ringer nokon når eg er på toppen, berre for å kunne seie at eg ringer frå ein fjelltopp (fjell kan vere bittesmå også, ikkje sant). Googla Dale for å finne eit bilde av utsikta, og alt eg fann var eit maleri. Men sånn ser det altså ut frå toppen.

7 comments:

Mari said...

Jeg er imponert! Veldig!

andreas said...

heisann Turid. Dale ser jo flott ut. Stranda har eg høyrt også er flott, det er i alle fall der eg skal bu neste år. Slå den du...

Turid said...

Tuller du? Skal du for eksempel vere lærer på Vestborg? Kor skal du bo?

Anonymous said...

Tipper også på at Andreas skal være lærer på Vestborg...

andreas said...
This comment has been removed by the author.
andreas said...

Nei ikkje på vestborg såklart, men på ungdomskulen. Har ikkje nokon plass å bu enda...

Turid said...

Du kan bo på rommet mitt...