Friday, January 19, 2007

Nærum er ei sinke!

Knut Nærum har laga teaterstykke om en gjeng som vil bli kjendisar, og har talkshow for seg sjølv. Det blir ikkje sendt på tv, men dei skaper eit samfunn der dei er kjendisar uten at nokon kjenner dei igjen i det vanlige samfunnet. Nærum sa på Først & sist at han håper det fins nokon som driv med dette på rett.

Velkommen etter, Nærum!
To unge frøkner, la oss kalle dei Marit og Gurid, har gjort dette i mange år allereie. Talkshowa finn alltid stad i ein fin sofa eller store ørelappstolar, og temaet er uten unntak kvinneg og kvinnegelategte spøgsmål. Så dette er regelrett plagiat av Knut Nærum!

9 comments:

Silje said...

Har du verkeleg aldri kikka på Sex ig singelliv Turid. Då er du egentlig ganske heldig for du har enda til gode å oppdage dinne fantastiske serien. Eg kikkka ikkje på den før ei venninde lånte DVD med heile fyrste sesongen. Den kunne gjort kyssesjuka di til en drøm. Eg kjøpte pakken med alle 5 sesongane og tok med til frankrike på ferie med Mari og Kristi. Det blei ruskevær, men ferien va like bra for vi hadde S&S. No har Mari også kjøpt alle sesongane. Du skal få låne med mej, eller sikkert også Mari. For dette vil du like berre du først får smaken på det. Det er heilt opp di gate Turid!!Og dette seier eg fordi eg er glad i deg og vil deg vel!

Turid said...

Det er omtenksomt av deg. Kanskje eg skal gi det ein sjanse til, det er jo store sjansar for at eg vil få mykje fritid det neste halvåret også.

Mari said...

Go for it! 499 for hele serien på platekompaniet nå, løp og kjøp!

m

Turid said...

Platekompaniet på Eid?

Mari said...

Hm.... Kanskje du må benytte deg av platekompaniet på nett.... Integnett!

Turid said...

Eg det en kvinnedgevet bedgift? Hvis ikke hag jeg ikke hjegte til det.

Anonymous said...

Da sier jeg også løp og kjøp Turid, Dette bare må du få med deg. Timene i ytre gokk blir MYE bedre med følge av damene i S&S.

(Vurderer å bestille i dette øyeblikk serien selv, hva sier mannen til det mon tro?)

Hvem er jeg anonyme kvinne?

Turid said...

Du er vel ho med den fine kåpa?

Anonymous said...

He, he trodde det var du som hadde den fine kåpa jeg :)